Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím jestli jste vychoval nějaké děti a jak, ale z Vašeho článku na mě čiší pesimismus, to nemám rád. Já se pohybuji mezi mladými, kteří na sobě pracují, pracují tvrdě, sportují, vychovávají své děti sparťansky. Vybral jsem si asi jinou společnost. howghRv

0 0
možnosti

P30e82t80r 66M17a85l76ý

23. 10. 2016 16:01

No, a navíc je tu i otázka, zda my rodiče nejsme moc líní a pohodlní (nebo máme moc práce) na to, abychom se dětem věnovali, myslím ve smyslu pobytů v přírodě atd. Jestli není častá ta pohodlnější volba, kdy se pustí TV nebo strčí do ruky tablet s nějakým filmem nebo hrou. Jojo, naše děti jsou jen a jen naší vizitkou.

5 0
možnosti

T51o77m69á46š 67M47a40r21e77k

23. 10. 2016 15:53

Má pravdu, to vymazlování, izolace od života, plnění všech dětských přání a nápadů rodiči, to je cesta do pekla.

4 0
možnosti

Maminka NIKDY nepochopí, že syn je dospělý. Vždy bude chtít rozhodovat, co si dítě vezme na sebe. I když mám už 53 let je to pořád stejné. Mne zavedl dědeček poprvé do školy do první třídy a od té doby jsem chodil sám. Dnes je nemyslitelné, aby rodiče nepřišly vyzvednour ze školy i čtvrťáka.

4 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1181x
Jsem tou osobností, kterou já znám, se kterou ráno vstávám a večer chodím spát, která vystupuje v mých snech, nebo jsem tím člověkem, kterého znají ostatní? On mě ale každý vnímá jinak! Kdo jsem?

Seznam rubrik